Garanciális ügyintézés folyamata
Sajnálattal értesülünk a meghibásodásról.
Meghibásodás esetén az alábbi űrlapot kitölteni szíveskedjen , mellyel elindul a garanciális ügyintézés. A feldolgozást követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot az űrlapon megadott elérhetőségek egyikén.
FONTOS!
- Várjon míg munkatársunk felvette Önnel a kapcsolatot, adategyeztetés céljából.
- Ezután kerülnek rögzítésre adatai.Ezt követően -emailben- kap tájékoztatást a meghibásodott termék szervizpontra való juttatásáról.
- Amíg fel nem vesszük Önnel a kapcsolatot, addig ne küldje vissza a terméket.
- Csak sértetlen terméket áll módunkban garanciális ügyintézésre átvenni.
- Amennyiben az űrlapon nem adta meg a számla sorszámát úgy kérjük mellékelje a csomagban a vásárlást igazoló számla eredeti példányát! A termék jótállási jegyét mellékelje amennyiben tartalmazta a csomag.
- A termék visszajuttatása a vásárló feladata és költsége, a kicserélt vagy megjavított termék visszajuttatása természetesen a cégünket terheli.